13 jul 2014

25h BTT

Aquest cap de setmana tocaven les 25 hores de BTT a Cornellà del Terri. Pensant en el campionat del món de la modalitat (24h SOLO) i motivat per la proximitat i per la gent que sabia que hi trobaria, em vaig tornar a embolicar en una prova d'aquesta magnitut. A més la Leslie també hi participava en la modalitat d'equips, i els nens voltarien per la zona de box i la piscina tot el cap de setmana.
La proba presentava un ambient inicial collonut, però ens en varem endur una decepció els de la categoria 25 SOLO, en veure que només erem dos els que ens hi atrevíem... Vaig conéixer allà al meu rival i company de patiment, Jordi Pereira, que esperava trobar-se a un Albert Roca més combatiu. Però després de la setmaneta de recuperació del Raidaran, del que havíem sortit victoriosos, no tenia massa cap ni cames per batallar contra el supermotivat Pereira. Així que després de cinc hores i tres averies, petitetes però suficients per emprenyar, vaig anar cap a la tenda a agafar el relleu a la Leslie amb el que realment va ser el més dur del cap de setmana. Aguantar dos salvatgets d'acampada entre bicis, pols i eines!!!
Una particularitat d'aquesta prova és que enguany s'ha sortit a les 8 del vespre, amb lo qual et permet fer fresc les primeres hores de nit, on per fi he pogut probar com déu mana per "single tracks" el frontal SILVA single track. Fart de quedar-me tirat amb els imprevisibles "llums xinolis", he optat per una llum 100% fiable. Això si, porteu sempre un frontal de recanvi. Aquesta vegada també m'he quedat a les fosques, però per haver anat quatre hores i mitja amb el frontal al màxim, a més de1000 lúmens reals que donen els seus 5 leds.
Em reincorporava al divertit circuit a les 9 del matí després d'haver dormit més de 7 hores, i em retrobava amb en Jordi que m'havia tret 15 voltes al llarg de tota la nit voltant. Ja tenia assegurada la primera plaça, i jo la segona.
Vaig tornar a pujar a la bici per voltar fins a la hora de dinar. Vam coincidir amb en Jordi Pereira i en Saixa, que feia les 10 hores en SOLO, també l'únic.
Havent dinat me n'anava a la piscina amb els nens, donava un relleu a la Leslie que sortia a fer algunes voltes, feia companyia a l'Eloi i la Laura, i disfrutava de l'ambient que es crea en una proba com aquesta. Per cert, una prova que és un luxe tenir prop de casa, que de vegades hem de fer més de 500km per poder-ne trobar una semblant, i a la que vaig trobar a faltar molts i molts equips i molts corredors locals, que no entenc... Els espanta la nit? Val la pena muntar un equip ni que sigui de sis persones, parant el que calgui però empatxar-se d'aquest ambient biker. Espero veure-us les cares l'any vinent, a una proba que ho te tot per ser una de les grans de l'especialitat. De passada felicitar a la organització per la gran tasca feta, i encoratjar-los a seguir amb les 25hBTT!

Bé, i així vaig anar voltant, i voltant, i voltant... Una amb la Leslie pulint una mica de tècnica mentre veia com em deixava pujant, la penúltima volta em va picar per fer la volta ràpida i la última volta d'honor al costat del Campió, Jordi Pereira, l'home que més voltes va fer al circuit 40! Contra les meves 25, però al que ja vaig advertir que intentaria no posar-li tant fàcil a la próxima.

No hay comentarios:

Publicar un comentario